כאבי גב תחתון

דיון מתוך פורום  בעיות גב ועמוד השדרה

14/07/2015 | 11:47 | מאת: אורי

אני בן 25 כבר שבועיים אני סובל מכאבי גב נוראיים בגב תחתון עד אמצע הגב. הייתי אצל רופא מומחה ואובחן אצלי דלקת, בלא שום צילום. אני נוטל ארקוקסיה יותר משבוע והכאב עדיין חזק. בעבר אובחן אצלי עקמת וגיבנת עשיתי פיזיותרפיה במש שנתיים לחיזוק עמוד השידרה. האם יש פיתרון לבעיה הזו? כרגע אני בקושי יכול ללכת ולשבת, מה עושים?

לקריאה נוספת והעמקה
14/07/2015 | 17:47 | מאת: אלכס ס.

שלום אורי, אבחון "דלקת" זה כללי מדי. שאלה ממה הדלקת נובעת? לפי תיאור שלך זה נראה ככאבי עצב שמחוץ בין חוליות עמוד השדרה, וארקוקסיה לא יפתור לך את הבעיה. אני סבלתי מבעית גב שנקראת Ankilozing Spondilitis המתאפיינת בכאבי גב ודלקות מפרקים בכול הגוף במשך כ-30 שנה. היום, בעזרת השם, מצבי השתפר באופן דרמאתי. אני הפסקתי לקחת תרופות באופן קבוע, ירדו דלקות ברוב המפרקים ומה שהכי חשוב - דלקות בעמוד השדרה. מה שעזר לי - זה שימוש ממושך במכשיר דרום-קוריאני שנקרא "מיטה לעיסוי תרמי" Vital Rays. יש להם מרכז ברחובות ברח' טלר 30. רק קח בחשבון שטיפולים האלה לא נותנים השפעה מיידית כמו תרופה ובהתחלה יכול קצת לכאוב, אבל עם טיפת עקשנות וסבלנות אתה יכול להיפטר מהסבל ללא התערבות כירורגית.

14/07/2015 | 22:00 | מאת: ניסיון אישי

תראה בעיה של כאבים שרירים ועצביים בגב שלא עו ברים עם ארקוקסיה נוגד דלקתי לא סטרואידי. יתכן שנוצר לחץ כווץ שרירי שצריך לשבור את המעגל הכווץ הזה. למשל כואב מתכווץ לא ישן טוב ואז דוב השריר בכווץ וזה לא מתקדם להרפיה וריפוי. לכן צריך לנסות לקחת כדור ליום יומיים לשינה כמו בונדורמין במינון רגיל. ויש כדור מעולה שנוירולוג נתן לי למצבי פגיעה בעמוד שדרהה מרפה שרירים ממקור שדרתי. בשם בקלופן. אל תבהל מה שכתוב באינטרנט. במינון נמוך זה של 10 מג זה מעולה תנסה מספר ימים לי זה עזר מאוד תוך יומיים. אם לא תפסיק. שווה לך לנסות ולנטרל נקור מתח שרירי. כפי שציינתי זה מעגל משולב דלקת וכוןץ שרירי החלמה קשורה לזה לתת לגוף להשתחרר.

האיבחון נראה קצת לא מבוסס אם אין הטבה תוך זמן סיבר מציע להגיע לבדיקה והערכה מסודרת של מומחה עמוד שדרה ד"ר נחשון רנד מומחה לכירורגיה אורתופדית ולניתוחי עמוד השדרה www.isc.co.il [email protected] קביעת תור: 7645400 - 03 054-7478864

מנהל פורום בעיות גב ועמוד השדרה