פוליפ 0.4 בכיס המרה וממצאים בכבד - אשמח להדרכה והרגעה
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . בן 32 מחפש דרך להירגע אז אשמח דוקטור להסבר מקווה שמרגיע . תלונות על כאבי צד לאורך חודשים רבים . כאבים עמומים לא משהו שמגביל + כאבי גב תחתון יחסית קשים לסירוגין ,. קולונוסקופיה תקינה עקב תלונה על דימום רקטלי אולטראסאונד בטן הממצאים הבאים כיס מרה – אינו תפוח. דופן הכיס אינו מעובה. אין עדות לאבנים. )עם פוליפ בקוטר 0.4 ס"מ דבוק לדופן הקדמי(. כבד – בגודל רגיל, מרקם בלתי אחיד. *הודגמו: - מספר ממצאים קטנים אקוגנים מפושטים בשתי האונות של הכבד עד לקוטר 0.3 )ס"מ. כליות- ציסטה 1 ס''מ בצד שמאל אשמח להסבר . הרופאה אמרה לי שזה כלום ורק צריך מעקב האם אני בסיכון גבוהה לסרטן ? האם רוב הפוליפים בכיס המרה זה שפיר וםשוט יישאר בגודל כזה במשך השנים ? מה צריך לעשות הלאה ואיך לנהוג? האם הממצאים בכבד מלחיצים? או שזה שום דבר האם פולים יכול להיות גרורה סרטנית או שזה נראה אחרת לגמרי ? האם יש צורך בct או mri למרות שהרופא לא חושב שצריך ? האם זה דווקא טוב שזה בגודל כזה ואומר שהשליטה היא אצלי? ואני יכול באמצעות מעקב למנוע סרטן ? שהבנתי שהוא מאוד אלים . האם יכול להיות שזה כבר סרטני ועדיף להסיר ? מה עוד יכולות להיות הסיבות לכאבי שציינתי , צד ימין עד לעצמות . מאחורי הגב לפעמים מקדימה ? למה הכאבים לא חולפים . תודה רבה
שלום אנה פנה למרפאת כבד בבלינסון יש לנו גם מרפאה וירטואלית, שלא חייבים להגיע פיסית בריאות איתנה וחג אביב שמח
היי דוקטור למה אני צריך לפנות ? מה עושים שם אפשר הסבר? האם זה אומר שזה סרטני ?