Psa ואבנים בשתן
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבי בן 74, בבדיקת MRI שביצע ישנה ערמונית מוגדלת 6.9*5.3*7.0 עם נפח של 133 סמק הבלוטה המרכזית מאוד מוגדלת מתאים ל bph אין עדות לפריצת הקפסולה או גרורות בנוסף ישנן אבנים מרובות בכיס השתן אין עדות להרס העצם גוש בקוטר 1.7 ליד עצם הפוביס השאלה שלי היא על איזה פתרון ללכת ניתוח רדיקלי פתוח או עי רובוט או שבכלל הכי נכון בגילו ללכת על ניתוח לייזר(לאחר כיווץ הערמונית עי זריקה ) ולאחר מכן הקרנות ? ‫
לקריאה נוספת והעמקה
לאה שלום, מה שחסר לי בתאור שלך זו אבחנה. לא ברור לי אם מדובר בכלל בממאירות. האם תוכלי לתת עוד אינפורמציה? בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)