מערכת חיסונית לאחר טיפול הורמונלי והקרנות
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפרופ.ברגר שלום סיימתי לפני 5 חודשים טיפול של שנתיים בדקפפטיל + הקרנות בעקרון המדדים שלי טובים אני מרגיש טוב עובד ועושה פעילות ספורטיבית לאור מחלת הקורונה ברצוני לברר האם הטיפול שעברתי יכול לפגוע במערכת החיסונית בהנחה שאין מחלות רקע קודמות כמו כן האם אני מוגדר כחולה בסיכון לאור הטיפול שקבלתי תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הטיפול שעברת לפני 5 שנים לא שם אותך בקבוצת סיכון. זה לא סותר שאם אתה מבוגר מעבר לגיל מסוים או שיש לך מחלות רקע אחרות אז הן יכולות לשים אותך בסיכון, אבל אם אתה ברור לחלוטין אז הרבה פחות.
(מספר מקשר)