כמה שאלות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 17, גובה 162 ומשקל 57 מאוד חשוב לי לרדת במשקל, כי לפני שנה הייתי באותו הגובה אבל שקלתי 50, כך שאני יודעת שאני יכולה לשקול ככה שוב.. התחלתי לפני חודש ללכת לחדר כושר ופעמיים בשבוע אני עושה כל מני מכשירים ועל הליכון\אליפטיקל עד שלפי מה שכתוב שרפתי 300-400 קלוריות. בדרך כלל משך האימון כולל המכשירים הוא שעה וחצי. האם שיעור של יוגה\ פילאטיס\ עיצוב שורף יותר קלוריות? ואם כן, מה הכי טוב ומה פחות? האם סיבים תזונתיים -פסיליום זה כדאי? ואם כן איך משתמשים בזה? שאלה אחרונה- אני יודעת שבשביל לרדת במשקל אני צריכה לשרוף יותר קלוריות ממה שאני מכניסה. אני מניחה שאני מכניסה לגוף כ1500 קלוריות. אך אני אמורה להגיע למצב שאני ישרוף כל כך הרבה ביום? תודה מראש :)
שלום יעל ראשית משקלך תקין ואיני רואה צורך בירידה במשקל, אל תשכחי שהינך נמצאת בסיומו של גיל ההתבגרות המאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר וברוב המקרים מוביל לשינוי משקלי. ככלל אני ממליצה על שילוב של פעילות אירובית (הליכה, אופניים, אלפטיקל וכו') עם שילוב של פעילות אנארובית (פילאטיס, עיצוב וכו'). איני ממליצה על שימוש בפסיליום. המלצתי היא לשמור על תזונה נכונה בשילוב עם פע"ג. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית