כאבים אחרי זריקת הרדמה
דיון מתוך פורום חרדה דנטלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי סתימה בשן טוחנת למטה . והרופא עשה לי זריקת הרדמה בסוף הטוחנות כשכבר תוך כדי הזריקה הרגשתי מן לחץ באיזור . אני כבר 4 ימים אחרי הטיפול , ועדיין יש לי כאבים פנימיים בעצב או השריר ובאזור שמקרינים ללסת במיוחד כשפותחים וסוגרים פה או בלעיסה או כשיורקים ומפעילים את השריר של הלסת , האם זה אפשרי שנגרם נזק ? כמה זמן צריך לתת להחלים או מה ניתן לעשות ? אני יודע שבלי בדיקה קשה לאבחן , אך מתוך מה שסיפרתי ומתוך נסיונך , דבר כזה אפשרי ?
שלום, לפי תאורך הדבר נשמע סביר בנסיבות הענין,במיוחד כשהמטופל מכווץ את השריר עקב הכאב שחשים תוך כדי הזרקה.נשמע שישנה רגישות בשריר,שתחלוף בהדרגה.אפשר לקחת כדורים נגד כאבים לפי הצורך.לא נגרם נזק כלשהו,אם להסתמך על תאורך. תרגיש טוב, דר. צביקה רוזנבלום