תופעות וכאבים לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום חרדה דנטלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לשאול כמה זמן אחרי הארכת כותרת ייתכנו כאבים ? ממתי אפשר להתחיל לחזור לשטוף את הפה וממתי אפשר לאכול כרגיל והאם להמלצתך כדאי לקחת יום חופש למחרת הניתוח או אם עושים בצהריים אז למחרת לא אמורים להיות כאבים ומה לגבי אנטביוטיקה לוקחמם במיוחד למישהוא עם רגישות שעד היום כמעט אמרו שלא צריך בסוף נעשה זיהום קל והצטרכתי.
לקריאה נוספת והעמקה
ההתאוששות מאד אינדיבידואלית.אני הייתי לוקח בשחבון יום יומיים של חופשת מחלה..לגבי אנטיביוטיקה-הרופא המבצע יחליט. דר. צביקה רוזנבלום