בעייה שיש לי עם כתר ששמו
דיון מתוך פורום חרדה דנטלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה יכול להיות הסיבה שכתר זמני נופל בתדירות גבוהה בהתחלה איזה 3 -4 חודשים החזיק מעמד דחיתי בגלל טיפול נוסף שהייתי צריכה לעשות ועוד בעיות ופתעום עכשיו כמעט אחרי שבוע -עשרה ימים נופל שוב ושוב למרות שמחזקים חדש ושמים מספיק דבק מה יכול לגרום לזה ומה הפתרון כי בתדירות כזאת לא יחזיק כל המדידות שמתחילה עד סופן וגרוע מזה לא יחזיק מעמד גם הכתר הקבוע. האם ניתן לעשות משהוא במצב כזה ?
לקריאה נוספת והעמקה