שאלה בקשר למדידות לשתל
דיון מתוך פורום חרדה דנטלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איך הולכים בדיוק המדידות לשתל ובמה זה שונה המדידות ובשיטות שעושים לעומת כתר רגיל . ואמרו שילכו אצלי על מוברג מה זה אומר לא הבנתי שהכל יהיה מוברג : גם המבנה , גם הכתר נזמני וגם הקבוע והבנתי שבגלל שזה מוברג מה זה אומר בגלל החור לא יהיה סיכוי שייכנס יותר אוכל לראות לאנ יראו כי זה שן אחורית אבל מה זה אומר החור והאם זה יותר חזק מודבק?
לקריאה נוספת והעמקה
המידות נלקחות באותו אופן.לא עושים כתר זמני.לעיתים הסתימה שב "חור" נופלת,ואפשר להחזירה. דר. צביקה רוזנבלום