כתר חרסינה מלא /זירקוניה
דיון מתוך פורום חרדה דנטלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי 2 כתרים שהולכים לעשות לי כתר ירסינה /זירקוניה השאלה היא לפני כמה זמן כבר היינו ובזמן סוף הטיפול שברתי את הכתר במדידות . עכשיו עושים הכל מחדש כי כבר חיכינו עבר לעוד טיפול שאסיים כירוגינןאז אפשר להמשיך עם המדידות וחוץ מזה שהכתרים נופלים הרבה פעמים אמרו שגם מבנה השיניים אם זה כך אין סיכוי שאם נופל לא ייפול הקבוע או יותר גרוע שוב אשבור או במדידות או לאחר מכן יש סיכוי לכך למרות שעושים זירקוניה הכי חזק ופחות לוחץ בחניכיים?
לקריאה נוספת והעמקה