פתרון לדחיסת מזון בשן
דיון מתוך פורום חרדה דנטלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לשאול מהי דחיסת נזון ממה נובעת מה הפתרון ובמיוחד כואב ושמנקים יש יותר שאריות מבמקום / שן אחרת בפה ונתפס מבשן אחרת מה הפתרון ? ואם זה גם ליד שחזורים :סתימה , כתר זמני , כתר קבוע אפשר לעשות משהוא ?
לקריאה נוספת והעמקה
דחיסת מזון נובעת בדרך כלל מעששת,או מהעדר מגע מספיק חזק בין שתי שיניים סמוכות.הפתרון הוא בהתאם למקרה(טיפול בעששת/החלפת סתימה/החלפת כתר/שינוי במתאר כתר זמני,וכד') דר. צביקה רוזנבלום