מפחדת מאוד בבקשה עזרה

דיון מתוך פורום  בריאות העין

22/01/2018 | 16:03 | מאת: דיאנה

שלום, אני בת 22, עקב אובססיה שלי למצב הבריאותי של עיניי וחרדה ממצב בריאותי כללי אשמח לעזרה , למרות שתשובת הרופא הייתה שהכול תקין. לפני שנה הייתי אצל רופא עיניים בעקבות תופעה של ניצוצות כחולים בראייה בצבע ניאון כאלה כמו של לייזר שהיו מופיעים ממש לחצי שניה ונעלמים, וכמו כן גם כתמים של אור בצבע לבן שהיו מופיעים בדרך כלל או בחושך או במקומות מוצללים, כאלה כמו שיש אחרי פלאש של מצלמה שהיו מופעים גם לכמה שניות ונעלמים. קורה גם הרבה מתי שאני מתאמצת או קמה מהר מהמיטה. עשו לי בדיקה עם הרחבת אישונים ואמרו שהכול תקין. לפני חודשיים הייתי שוב אצל רופא עיניים שבדק אותי עם הרחבת אישונים ולחץ תוך עיני ואמר שהכול תקין ובשביל השקט שלי הוא ישלח אותי לבדיקת שדה ראייה ממוחשב 24-2 ולOCT. היום חזרתי אליו עם התשובות וזה מה שהוא אמר: שדה ראייה תקין, OCT תקין, אבל , וזה האבל שהכניס אותי לחרדה שאני פשוט לא יכולה להפסיק לחשוב עלזה, הוא אמר שבעין שמאל יש הידקקות בסיבי העצב, אך חזר הרבה פעמים והדגיש שזה שום דבר ושזה תקין שאין לי כלום שיש הרבה אנשים שיש להם אתזה והכול בסדר שאני פשוט חייבת להירגע כי ממש נלחצתי. אני יודעת שזה קשור איכשהו לגלאוקומה ובהתחשב בזה שהיה לסבתא שלי את המחלה אך לא היה לה הידרדרות איזשהי בראייה, וגם זה שאני צעירה, האם באמת אין לי מה לדאוג? הוא ממש שיכנע אותי ואמר שהכול תקין וגם שוב בדק לי את האישונים ואמר שאין כלום הכול בסדר אך אמר שני אחזור על הבדיקה עוד 4 חודשים ואהיה במעקב, ובדרך כלל זה הרי לא סימן טוב, אז אם הכול תקין, השדה ראייה, הלחץ התוך עיני, והמראה הקליני של העצב למה צריך להיות במעקב? בתקופה של השנה האחרונה החלו לי התקפי מיגרנה עם אאורה, מה שהוא שלא היה לי בחיים לפני כן, זה יכול היה לגרום לזה ? אני ממש מצטערת על אורך השאלה אבל אני חייבת לשמוע חוות דעת של עוד מומחים תודה רבה לעונים! ( בתמונה של הבדיקה של עין ימין יש 2 עיגולים כאלה שמחולקים לחלקים שכולם צבועים בצבע ירוק וכתוב שזה גם בגבולות נורמליים, ובעין השניה יש 2 חלקים בצבע אדום שכתוב שהם out of normal limits)

לקריאה נוספת והעמקה
22/01/2018 | 16:10 | מאת: דיאנה

ועוד משהו, אם זה שום דבר מה זה יכול להיות, מה זה בכלל הידקקות, מותר לטוס עם זה? אפילו שזה כלום, זה לא יכול להחמיר בטיסה?

נשמע שעברת את כל הבדיקות והכל. קין. אז אין מקום לדאגה ואין בעיה לטוס. בכבוד רב ד״ר מיכאל היימס

25/01/2018 | 23:41 | מאת: דיאנה

תודה רבה על התשובה הרגעת אותי קצת באיזשהו מקום, אך אני עדיין טיפה לחוצה וזה מפריע לי הנתון הזה שהוא ציין, למה אם הכול תקין הוא רוצה שאחזור על הבדיקה ואהיה במעקב? זה ממש מטריד אותי :( יכול להיות שזה באמת משהו באנטומיה של העין ושזה באמת קיים אצל הרבה אנשים וזה משהו חסר משמעות? אשמח אם תוכל לשלוח תשובה למייל גם

מנהלי פורום בריאות העין