אסטרוציטומה דרגה 2
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, גילו לחברה שלי אסטרוציטומה גליומה דרגה 2, שלידה אוליגודנדרוגליומה. (היא פירכסה ואיבדה הכרה וכך גילו) סך הכל קוטר הגידול 7 ס"מ, באונה השמאלית, נמצא מסביב לאיזורי ורניקה,ברוקה,וראיה. היא בת 40. הגידול לא נתיח כלל. ניסו עליה כימותרפיה- לא יעיל (גרם לירידת טרומבוציטים משמעותית) והמליצו שלהמנע, לפחות בשלב זה מהקרנות- משום שרוב הסיכויים שיגרום לפגיעה מוחית. עברה מאז שנה. כיום היא לוקחת רק קפרה. אשמח לדעת- מה תוחלת החיים במקרה זה (שאין כל טיפול אפשרי)? (לא מתכוונת חלילה להגיד לה- אבל מרגישה שאם אדע- אוכל אולי לנסות להשקיע יותר ו"לשפר" את זמנה..-אם הוא קצר..) תודה.
שלום תמר, תודה על פנייתך. 1.כמותרפיה היא מושג כוללני:יש סוגים רבים של טפול כמותרפי ועל כן הקביעה שמומלץ להמנע-איננה מבוססת:תתכן רגישות לתכשיר א ואי רגישות לתכשיר ב. 2.גם הקרנה איננה טפול אחיד בסוגה ,במינונה ובאופן מתן הטפול. הייעוץ המתבקש עתה הוא עם מומחה לנוירו-אונקולוגיה. בברכה
אנא צרי איתי קשר יעביר לך אינפורמציה לטיפול המחלה [email protected] יגאל