חוסר חשמל במוח
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סבתא שלי עברה שטף דם במוח, בניתוח הראשון שמו לה צינורית לניקוז הדם, בניתוח השני פתחו לה את הראש כדי לסגור את העורק הראשי שהתפוצץ, לאחר הניתוח היא לא מתאוששת והיא נמצאת בתרדמת, הרופאים טוענים שזה מחוסר חשמל במוח ופרכוסים אפילפטים בראש, הרופאים אינם מסבירים את עצמם.. ואין לנו מושג על הדבר, האם תוכל לעזור?
שלום אורטל. שתי הצעות: 1.לפנות למומחה בכיר-אחראי ביחידת טפול נמרץ בו מאושפזת סבתך לבקש שיחת עדכון והבהרת מצבה,סיכוייה להתאושש וכל שאלה ישימה אחרת. 2.להזמין יועץ חיצון ליחידה למתן חוות דעת שנייה לאחר שיבדוק את סבתך,לאחר שיעיין בכל הנתונים בגליונה ,עיון בהדמיות לפני ואחרי 2 הנתוחים.