כיס אויר לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם תיתכן תופעה של כיס אויר לאחר ניתוח ראש? (גידול שפיר- אדנומה / פרלקטינומה). התחושה היא כאילו זרמים /טיפטופים בראש מלווים בסחרחורות. האם ניתן לראות תופעות כאלו בבדיקת mri? לאיזה סוג רופא לגשת עם הממצאים של ה mri בהנחה כי המנתח "סיים" את חלקו?! תודה, יובל
ליובל בקר טוב 1.יתכן"כיס אויר"לאחר הנתוח 2.הוא ניתן להדגמה הן ב-CT והן ב-MRI 3.ההנחה ש"המנתח סיים את תפקידו"- שגוייה בקונספט הבסיסי והמעשי!:כל שאלה,בעייה,סבוך,או צורך אבחנתי לאחר הנתוח צריכים להידון עם הרופא המנתח,לקבל עזרתו בטפול,ניתוב בדיקות,הדרכה לצורך המשך פעילות ומעקב קליני! בברכה בברכה
שוב שלום, אם חלילה כתוצאה מהניתוח נפגעה בלוטת ההיפופיזה, האם זה משהו שניתן לראות ב-mri?