שאלה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד,ר עשיתי בדיקת אי אם גי לכף הרגל ולהלן התוצאות "הפרעה נוירופאטית נמצאה בעצבים פלנטארי חיצוני תחושתי וקלקניאל יותר מאשר בלאנטרי פנימי תחושתי ברגל שמאל. בענף מוטורי ערכים שך נוטה להארכה בהשוואה לימין בענפים פלנטראי פנימי וחיצוני " (סוף ציטוט). אודה לך ד"ר באם תסביר לי את משמעות הפענוח. האם יש לי נזק בעצבים תחושתיים.? (חש זרמים) האם יש לי נזק בעצבים מוטוריים ?(קושי בהליכה וכפוף אצבעות) כמה אחוזנ נכות אני עשוע לקבל מביטוח לאומי על פגיעות אלו שאינן ברות תיקון. תודה
לשלמה בקר טוב יש נזק במסלולי תחושה עצביים יש נזק במסלולים מוטוריים עצביים. נדרשת כמובן הקבלה בין ממצאי בדיקה נוירולוגית לבין ממצאי בדיקה אלקטרופיסיולוגית=EMG+NCV . שאלותיך בתחום ההתמחות הנורולוגית. בברכה