avm או משהו בסגנון
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אובחן אצלי לפני שבוע בבדיקת ct מוח "מלפורמציה וסקולרית קטנה בצרבלום מימין. כל זאת לאחר שחשתי כאבי ראש, בחילות, סחרחורות ויטשטוש ראיה בחודשים האחרונים. לחץ דם נמוך 80 על 60. לפני 6 שנים אובחן אצלי המנגיומה במוחון הימני ב-mri.לא נעשה כלום בנידון.? מה המשמעות של הנ"ל?? התחלתי לאחרונה אימונים לתחרות ספורט אתגרי. האם מותר להמשיך להתאמן למרות כאבי הראש?
בקר טוב יש לעיין בהדמיית ה-MRI ובהדמיית ה-CT : קשה לשער כי במוחון הימני קיימים שני מומים שונים:קרוב לודאי שאחד מהפענוחים איננו מדייק. עפ"י סוג המום הקיים ניתן יהיה לענות לשאלותיך אודות משמעות המום וההתאמה לסוג הספורט אליו אתה מתכונן. דר א. ולד,נוירוכירורג.-0542-29-10-46