אנגיוגרפיה מוחית
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני צריכה לעבור אנגיוגרפיה מוחית היות ויש חשד לשתי מחלות: וסקוליטיס או סרקוארידוזיס. ברצוני לדעת מה זה אנגיו? כיצד זה מבוצע והאם זה בהרדמה מלאה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לצליל בקר טוב אנגיו=כלידם גרפיה רישום=ציור=הדגמה. אנגיוגרפיה=צנתור כלי הדם המודגם בצלום,במקרה שלך-כלי הדם המוחיים. הבדיקה יכולה להתבצע בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית. המפרט הטכני הקשור בבצוע הבדיקה- פולשנותה,סכוניה-סבוכיה,המהלך המיידי לאחר הבצוע- חייב להמסר לך טרם בצועה עי הצוות המבצע,וטעון הסכמתך מדעת. בברכה
ד"ר ולד אוריאל