התייעצות -לגבי כאבים בגב ובמותן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני שנה וחצי סיימתי כימוטרפיה והקרנות-אחרי למפקטומי.(ללא בלוטות נגועות,שלב 1 לומינל בי-אונקוטייפ 45,סיפור משפחתי ענף,ללא נשאות) מזה חודש כאבי גב אחורי ומותן (בצד בו היה הגידול), מטופלת בלטרזול הרופאה המטפלת הפנתה לצילום חזה ומיפוי עצמות,ויש לי גם MRI שגרתי. צילום חזה תקין, ליתר יש תורים.מה הסיכוי שזה גרורות, והאם הבדיקות שעלי לבצע שוללות גם ממאירות בכבד? תודה
שלום אהרונה, מצבים רבים גורמים לכאבי גב- שינויים דלקתיים, נוויים, פריצת דיסק ועוד. כמובן לאור סיפור של סרטן שד צריך גם לשלול תהליך משני בעמוד שידרה. מיפוי עצם בהחלט יכול לעזור. כמו כן כדי לפנות לבדיקת אורטופד, ויתכן לבצע גם CT של עמוד שידרה- תלוי בתוצאות של המיפוי. הדמיה של עמוד שידרה לא נותנת מידע על מצב של הכבד בברכה