סחרחורות וטשטוש ראיה אחרי כימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמי (58) אובחנה עם סרטן שד לפני 4 שנים שמאז חזר 4 פעמים באותו המקום. היא סיימה סבב שני של כימותרפיה (אחרי 4 ניתוחים ושני סבבי הקרנות) לפני שלושה חודשים ללא תופעות לוואי משמעותיות, כאשר פתאום בשבועות האחרונים היא חשה בעייפות קיצונית (לא יוצאת מהמיטה), סחרחורות (לא יכולה ללכת ללא תמיכה), חוסר תיאבון ודיכאון. האם זו תופעה מוכרת? מה ניתן לעשות? הרופאים שלה אובדי עצות והיא מיואשת. תודה מראש..
איני יכול לאבחן או להציע טיפול דרך המייל. יש לבצע בדיקות דם כולל חסרים תזונתיים, בלוטת התריס, רמת מלחים בגוף, רמת המוגלובין. כמו כן כדאי לבצע CT של המוח. במידה שהכל תקין -ניתן לחשוב על טיפול סמפטומטי לדיכאון ותופעות נלוות, יכול להגיע גם מתחום הרפואה המשלימה.