תרופה - דחוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 60 לפני 21 שנה היה לי סרטן שד (קיבלתי רק הקרנות)-לא עבר לבלוטות. מזה כ-6 שנים אני לוקחת כדור דיזותיאזיד וזאת מאחר ויש לי בריחת סידן בשתן (כדור שלמעשה מוריד גם את לחץ הדם). קראתי לאחרונה בעתון ישראל היום שכדורים להורדת לחץ דם מסוג "חוסמי תעלות סידן" בשמות osmoadalat'vasodip' pressolat ועוד בסיכון גבוה לפתח סרטן לובולרי פולשני. האם הכדור שאני לוקחת כלול אודה על תשובה בהקדם כל טוב, יעל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל דיזותיאזיד לא חוסם תעלות סידן. אין בעיה גם עם חוסמי תעלות סידן - אין הוכחה חד משמעית שתרופות אלה מעלות את הסיכון לסרטן. בברכה