שיטת הנון דיאט מוכחת פיזולוגית?

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

05/03/2018 | 15:14 | מאת: שקד

שלום רב, שיטת הנון דיאט בעצם אומרת שמותר לאכול הכל ואין אוכל משמין. האם זה מידע שמגובה פיזיולוגית ?כלומר שבאמת ,להבדיל ממה שנהוג לומר על דברים משמינים כי יש בהם הרבה קלוריות,אין באמת השמנה ממאכלים שיש בהם הרבה קלוריות? תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה
06/03/2018 | 15:05 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

השיטה פיזולוגית ומתחילה להיות מגובה מחקרית. יודעים כבר שלכל אחד מתאים אוכל אחר. למשל בחולי סכרת: יודעים שיש בינהם מי ששוקולד לא משפיע על רמות הסוכר לעומת אחרים שכן. לגבי השמנה, השמנה היא תוצאה של אכילת יתר, מעבר לשובע, בהתמדה ולאורך זמן. כלומר אפשר להשמין מכך שאוכלים יותר מדי, מכל סוג מזון. כאשר עובדים בגישת שיווי משקל, לומדים להכיר את השובע, ולעצור בו. בהתחלה, כשרגילים לכמויות מעבר לשובע, יש תחושה של חוסר. אבל לאט לאט, "מכיילים" מחדש את התחושות, לשובע הפיזיולוגי, ובכך מאפשרים לאורך זמן, ירידה במשקל. גם אוכל שיש בו אחוז שומן גבוה או עתיר קלוריות, אם נאכל בהתאם לשובע, לא משמין. מי שסופר קלוריות הכי טוב, זו הקיבה, שאומרת לנו מתי אנחנו שבעים ומתי לעצור. אני מציעה לך אם יש לך טל אנדרואיד, להוריד את האפליקציה (עדיין בשלב נסיוני) שלנו. מ google play, מורידים את dietble. שם משתמש חייב להיות באנגלית בלי פסיקים או רווחים. בחרו אותי או את לילי כמטפלים, והאפקליקציה (ללא תשלום) תוכל ללמד אותך להכיר את השובע שלך.

06/03/2018 | 19:25 | מאת: שקד

תודה רבה על התשובה! מעניין שדווקא אותה ,אם היא מוכחת פיזיולוגית ,דווקא זה לא מה שמלמדים ,להבדיל מדיאטות ואיסורים למיניהם.. תודה על התשובה שוב!

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה