לחץ בלתי מוסבר בשן באיזור הכתר

דיון מתוך פורום  רפואת שיניים

23/01/2019 | 00:28 | מאת: מוטי

שלום רב, לפני כשנה וחצי עשו לי כתר קבוע, לאחר שנשברה סתימה גדולה בשן עקב נגיסה בחתיכת ברזל. הכל עבר בשלום, שנה לא סבלתי מדבר. אח כ התחילו רגישיות בשן שהיו חולפות מעצמם לאחר שעות או יום. לפני שבועיים הרגישות הלכה והתעצמה עד שנאלצתי קחת כדורים נגד כאבים, התחושה היתה של לחץ מאוד גבוה בתוך השן, כאילו השן בולטת, ורגישות גבוהה מאוד למגע עם השן, בדיקת רופא לרבות צילומים לא העלת דבר (לא היה כל ממצא) לאחר התעקשותי קיבלתי מוקסיפן, המוקסיפן השפיע מהר מאוד, ולמשך 3 שבועות העלים את הרגישות ב 99%. בימים אלה, שוב החלה לי הרגישות בשן (תחושת לחץ בשן) ואף בלסת תחתונה. אני אובד עיצות.

לקריאה נוספת והעמקה

הסימנים יכולים להעיד על היווצרות דלקת בקצה השורש של השן אם בשן כבר יש טיפול שורש אז יתכן כשל בטיפול

23/01/2019 | 18:59 | מאת: מוטי

שלום. תודה על תשובתך. הרופאה נתנה לי היום בבוקר שוב אנטיביוטיקה. והפנתה אותי לאף אוזן גרון. יש לי תור ביום א. שאלתי אותה האם ייתכן שיש דלקת כפי שאתה אומר. ענתה לי שהצילום תקין ולא רואים כלום. לציין שהרופאה היא לא מי שעשתה לי את הטיפול שורש . אוטודונט גם לא ראה דלקת. כולם מקופח מכבי. האם אתה רואה מקום לבדיקה אצלך? אם כן אודה לפרטים. האם אנטיביוטיקה זה בסדר לקחת ? פעם קודמת זה עזר לי?

אם אנטיביוטיקה תשפר את המצב, זאת תהיה הוכחה שיש דלקת. לא מבין מה הקשר לא,א,ג הייתי הולך להתיעץ עם מומחה לטיפולי שורש (פרטי)

מנהל פורום רפואת שיניים