הי עירית .. זה אייל מאנוש
דיון מתוך פורום שווה לכל נפש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עירית !! סובל מהפרעות נפשיות גם דיכאון שלא מרפה ממני .ברקע סכיזופרניה ואוסידי קשה מאוד . נוטל תרופות עם הטבה חלקית . אציין שאני מכיר אותך מעמותת אנוש באם איני טועה . מה עוד אפשרי לעשות למגר את הדיכאון ? באם אצליח . אודה על תשובתך..
לקריאה נוספת והעמקה
אייל שלום אני מבינה שיש לך טיפול תרופתי ויש הטבה חלקית, מאד חשוב להיות עסוקים בעבודה כלשהיא וגם חברתית, מאד חשוב להשתתף בפעילות חברתית בנוסף אפשר לעבוד על החשיבה באמצעות טיפול התנהגותי קוגניטיבי. בהצלחה עירית