נערה בת 15

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

21/05/2011 | 08:14 | מאת: סיגל

בוקר טוב,הבת שלי בת 15,יפהפיה,תלמידה מצטיינת , חוסר בטחון לגבי הגוף שלה בשנה האחרונה , מההסטוריה במחשב אצלה גיליתי לפני כחודש שהיא מסתובבת באתרי אנורקסיה , יזמתי איתה שיחה , דיברנו על מה שמפריע לה (חברים בעיקר) ועל עניני יאטה ובריאות - הכל ברוח טובה וסבלנות.(לא אמרתי לה שהייתי אצלה במחשב) נראה שהמצב השתפר מאד עד לפני כשבועיים - התחילה לרוץ כל יום ולהפחית שוב באוכל , נכנסתי הבוקר למחשב שלה וגיליתי שעשתה בלוג והיא רושמת שם פוסטים על צום , על הגוף שלה וכו' ברור שאפנה מיידית לטיפול השאלות שלי - המלצה לגבי מטפל / פסיכולוג באזור השרון האם לחסום בשלב הזה את הגישה לאתרם המטורפים האלו? תודה אני לחוצה ממש וזה דחוף סיגל

לקריאה נוספת והעמקה
22/05/2011 | 23:15 | מאת:

אמא יקרה ודואגת אין ספק שדואגת בצדק. אם תחסמי את האתרים זה לא יעזור היא תמצא דרך להגיע אליהם בכל מיני דרכים ומקומות. אין ספק שבתך חייבת מטפל/ת וללכת לשיחות. אשמח לשוחח איתך ולתת לך מעט מנסיוני כאמא שהייתה שם הטלפון שלי 052-3387519 ולגבי מטפל אשמח להפנותך לנורית שטיפלה והוציאה את בתי היקרה מהמחלה נורית מקבלת בכפר סבא והיא מדהימה. היא היתה שם בעצמה ויצאה משם ולמדה שנים על גבי שנים ומטפלת מעל 14 שנה בהפרעות אכילה, מומלץ בחום היא מדהימה באמת 09-7454950 ושוב אל תשאירי דברים כך השיחות לא יעזרו כי היא תמשיך בשלה הכחשה זה חלק מהבעיה זה כמו פיצול אישיות שתי אנשים באחד. טפלי בזה דחוף לפני שהמצב ידרדר. זה לא בושה ומדובר בחיים של הבת שלך הדבר היקר יותר מכל.

23/05/2011 | 18:15 | מאת: שרה

כאב של אמא ורצון עז לעזור.. דבר מדהים! אני בתור בת, הדבר שאני כל כך צריכה במצב הזה מאמא שלי הוא להרגיש את האהבה, לא דרך שאלות או ניג'וסים וכו, אני פשוט יודעת שאני צריכה להרגיש את האהבה שלה, את החיבוק.. וזה כל כך חסר, משאיר חלל. המלצה שלי - חבקי אותה כמה שאת יכולה! תני לה להרגיש שהיא חשובה ואהובה. לא שזה יפתור את הבעיה, אבל זה כל כך עוזר.