בעיה במידות והכנת כתרים

דיון מתוך פורום  אסתטיקה דנטאלית ושיקום הפה

21/12/2018 | 17:35 | מאת: שירה

עושים לי 2 כתרי זירקוניה מונוליטית וכתר חרסינה על שתל. הבעיה כבר פעם שניה מסבירים למעבדה שזה לא טוב ושוב חוזר וזה לא בעיה קלה שניתן לסדר במרפאה ממש שמנסים לשים יש קושי בנשימה בטיפול ולא מצליחה לסגור את הפה. אם שוב יקרה בפעם הבעיה מה ניתן לעשות במצב כזה האם אולי כדאי לשקול את כל המידות מההתחלה או יש איזה פתרון שניתן לעשות כדי שיצליחו לעשות במעבדה כתרים כמו שצריך או אולי הבעיההקשורה לחניכיים? אציין שכולם בשיניים טוחנות. 2 בלסת עליוניונה שזה שן אחד שתל ושן אחד כתר שאף עשיתי הארכת כותרת כי נפל כל הזמן ובתחתונה כתר שלא נעשה שום ניתוח ושם בכלל אפילו להניח לא ניתן שם זה הכתר הכי בעייתי מכולם אימאפשר לנסות לעשות שום סוג של שינוי/איזון, אבל בכולם יש המון בעיות.

לקריאה נוספת והעמקה

לצערי אין לי כל דרך להתייחס למקרה הפרטי שלך ללא בדיקה וצילום , בדרך כלל אם הכתר יושב טוב על הגבס אבל לא מתאים לשן / שתל בפה - ישנה בעיה/עיוות במידה ויש לקחת מידה חדשה בפעם נוספת

22/12/2018 | 13:48 | מאת: שירה

ואם יצטרכו לקחת מידות חדשות לשיניים/שתל פעם נוספת סה הכל מחדש או רק עם החומר בפה או כולל גם שלב החוטים ? ואם באמת מה שיקרה לא תקין ונחליט מדידות חדשות אפשר לעשות משהוא כדי להקל על המדידות שיהיההקל יותר כי גם סובלת מרפלקס הקאה ואחת הסיבות שרוצה למנוע ולא לעשות לינשוב את הקושי הזה אבל מצד שנימאם לא ישתפר ויהיה מדויק בפעם הבאה יש סיכוי גדול שנצטרך שוב?

מידות מחדש משמע הכל כולל חוטים , ישנם כל מיני פטנטים טכניים להקלה במקרים של רפלקס הקאה

מנהל פורום אסתטיקה דנטאלית ושיקום הפה