בעיות גב
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 26 אחות במקצוע עובדת במחלקת פנימית. לפני 3 שנים עברתי תאונת דרכים ומאז אני עם כאבי גב. עברתי מספר בדיקות-CT,מיפוי עצמות,צילומי רנטגן. ולקחתי הרבה תרופות-ארקוקסיה,איטופן,וולטרן,רדיאן B,אופטלגין ואקמול ועוד תרופות... לפי הבדיקות יש לי בחוליה S1 בלט דיסק,בחוליה L4 יש לי בלט דיסק, בחוליה L5 היפרטרופית, יש לי עקמת, היחלשות בתחושה ברגל שמאל לכל אורכה. השאלה שלי-האם מגיע לי נכות?? ואיך אתה מעריך את המצב שלי??? ז"א האם יישאר המצב לעד או שיחמיר עם הזמן ועם העבודה המיגעת שיש לי??? תודה רבה ד"ר.
נכות הקשורה לגב ניתנת בשל הגבלת תנועה שלהגוו ובשל פגיעה עצבית. אלו דברים שצריך לקבוע אותם בבדיקה עלידי רופא אשר לעתיד קשה לנבא