בקשה עזרה..
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התאמנתי בחדר כושר היו לי כאבים מתרגיל מקביליים..הכאבים נמשכו לי..לאחר כמה זמן פתאום התחלתי להרגיש כל פעם בסוף אימון..כאילו לחץ בחזה וקושי קצת בנשימה..האם יכול להיווצר מצב שקרה משו לעורק שלי מאמץ באימון? האם שריר ליד הלב או משו התכווץ בגלל האימון..אני כבר חודש במנוחה ועדיין כאבים בעצם החזה ולחצים ודקירות בלב..ומן תחושת חולשה וכאילו לא בא לי לעשות כלום..אקורדיוגרפיה מאמץ-תקין מצאו לי אוושה.. האם יש לך קצה חוט לבעיה? אני בן 23..לפי הדמיון שלי אני מתאר כמו עורק שהתכווץ וקשה לו להזרים חמצן או דם ללב..ככה אני מתאר..אולי תוכל לעזור לי?? אגב צילום חזה תקין..תודה רבה
תרגיל מקבילים מותח מאוד את אזור החזה ויכול לגרום לכאבי שרירים באזור ולרגישות על פני עצם החזה. זהו מצב טבעי ולכן התרגיל מחייב תירגול העומסים נמוכים עם עליה הדרגתית. אין הדבר קשור לבעיות בעורקים ממלית לקבל הדרכה ממדריך הכושר תודה