בדיקת נשאות לתלסמיה

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

03/07/2016 | 22:05 | מאת: לירון

עיר (לדוגמא: תל אביב) חפש רופאים בתחום פרופ' ציפי דולפיןפרופ' ציפי דולפין רופאת ילדים קרא עוד ד"ר רועי הודד"ר רועי הוד רופא בכיר ביחידה לאף-אוזן-גרון וניתוחי ראש-צוואר... קרא עוד לכל הרופאים בתחום › מידע וכלים שימושיים ניוזלטר שבועי חינם ביטוח בריאות בדיקת ראייה מחשבונים ויטמינים חיסונים בתי מרקחת תגובות בין תרופתיות דואגים לבריאות המשפחה ערוצי תוכן הריון ולידההורות ומשפחהבריאות האישהסרטןשינייםעינייםבריאות הלבאלצהיימרשפעתבעלי חיים וחיות בית הכי נצפים מתאפקים לשירותים? 8 טעויות שעושים בעבודה - ועולות בבריאות מתאפקים לשירותים? 8 טעויות שעושים בעבודה - ועולות בבריאות להמשך קריאה >> "רוצה בן? תאכלי אבוקדו": כל האמת על קביעת מין הילוד "רוצה בן? תאכלי אבוקדו": כל האמת על קביעת מין הילוד להמשך קריאה >> מה אוכלת חלי ממן בבוקר? תפריטי התזונאיות המובילות בישראל מה אוכלת חלי ממן בבוקר? תפריטי התזונאיות המובילות בישראל להמשך קריאה >> עמוד הבית - פורומים > הריון ולידה > נשאות לבטא תלסמיה בבדיקות דם פורום הריון ולידה שאלה בנושא נשאות לבטא תלסמיה בבדיקות דם מתאריך 02/07/2016 בפורום הריון ולידה באינפומד - פורטל הרופאה של ישראל. מידע נוסף לגבי נשאות לבטא תלסמיה בבדיקות דם בפורום הניהול: ד"ר אריאל אהרוני - מומחה לאוריגניקולוגיה ואולטראסאונד פורום הריון ולידה באינפומד. כל השאלות והתשובות על הריון ולידה מחשבון ביוץ, הריון, שבועות הריון, דולה, בדיקת הריון, קורס הכנה ללידה, בדיקות הריון, רעלת הריון, לידה טבעית, בחילות בהריון ד"ר אריאל אהרוני ד"ר אריאל אהרוני מומחה לאוריגניקולוגיה ואולטראסאונד ד"ר אריאל אהרוני, רופא נשים מומחה ומנתח. ד"ר אהרוני מבצע ניתוחים גינקולוגיים לשיקום האגן ולמניעת דליפת שתן, כולל ניתוחים עוד... שאל אותי שאלה לעמוד הפורום כל הפורומים חיפוש בפורום חיפוש הודעה מחברתאריך / שעה נשאות לבטא תלסמיה בבדיקות דםלירון 02/07/2016 22:32 שלום רב, עשיתי בדיקת נשאות לבטא תלסמיה ע"י אלקטרופורזיס של המוגלובין. להלן התוצאות: Hemoglobin F- 0.9% Hempglobin A2- 3.20% כמובן שמה שמדאיג אותי זה HbA2 שהתוצאה שלו גבולית. בס"ד: RBC- 4.31 HB-13 (נעשה כשהייתי בשבוע 8 בערך) MCV-88.4 MCH-3.2 MCHC- 34.1 האם תוצאות אלו בהינתן HbA2-3.2% עשויות להחשיד לנשאות לתלסמיה? תודה על המענה, לירון

לקריאה נוספת והעמקה

לא כתבת את ערכי הנורמה של המעבדה אך HBA2 של 3.2 הוא תקין בדרך כלל. בנוסף כאשר המוגלגובין וגם MCV תקינים אין חשד לטלסמיה.

04/07/2016 | 11:38 | מאת: לירון

המעבדה של קופ"ח מאוחדת כתבה שהנורמה זה עד 3.5%. ברור לי שלי אין תלסמיה, אני פשוט שואלת אם הערך הגבולי לא יכול להעיד על היותי הטרוזיגוטית?

מנהל פורום המטולוגיה