פריטין נמוך - בדיקות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, ענית לי ב-22/3 כי פריטין נמוך העומד על 2 מצריך בירור גסטרו או גניקולוגי. עברתי בדיקה גניקולוגית ואני גם לא מאבדת דם רב בווס. ועשיתי בדיקה של גסטרוסקופיה והכל בסדר אין משהו מדמם. מה יכולה להיות הסיבה? העלית השארה של בעיה בספיגה אזאין לי אליקובקטר ולא צילאק. כבר בדקו לי את זה. ואם קיבלתי עירוי מה הסיבה שיכולה להיות ירידה הרי יש משק של ברזל בגוף שעובר גם מחזור... אילו עוד בדיקות אפשר לעשות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
במרבית המקרים חוסר ברזל מיוחס לווסת בצעירות גם אם היא אינה משמעותית. ניתן להיוועץ עם רופא גסטרו האם יש בדיקות נוספות לאבחנה של הפרעה בספיגה.