תלסמיה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני מאובחנת כחולה של תלסמיה מינור תלסמיה אלפא כל הזמן המהוגלובין שלי היה בסביבות 9 אני עכשיו בהריון שבוע 12 והמוגלובין ירד ל8 רופא הנשים נתן לי ברזל לקחת בכדורים ואילו רופא המשפחה טען שהכדורים אינם יעזרו משום שמדובר בתלסמיה וטען שאני צריכה לאכול דברים עשירים בברזל וזה מה שיכול לעזור אימא שלי קיבלה מנות דם במהלך ההריונות שלה רציתי לדעת האם באמת כדורי הברזל לא יעזרו? ומה עליי לעשות כעת? האם העובר יכול להיפגע? תודה אתי
יכול להיות שיש גם חסר ברזל וגם טלסמיה ביחוד בתקופת הריון. כדי לדעת צריך לבדוק את מחסני הברזל-בבדיקת פריטין ואז להחליט על טיפול בברזל.