ספירת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 27- נוטלת כל יום אימורן 100 מ"ג ופלקווניל 200 מ"ג בשל מחלה אוטוטאימונית עדיין לא ברור האם לופוס או קרוהן. עשיתי בדיקות דם לאחר חצי שנה שלא עשיתי בדיקות. לאחרונה מרגישה קצת החמרה- מבחינת הרגשה כללית האם הבדיקות תקינות: K/ul 3.6 WBC M/ul 4.16 RBC g/dl 12.2 HB % 36.0 HCT pg 29.3 MCH g/dl 33.8 MCHC % 13.4 RDW fL 86.5 MCV % 58.9 NEUT% % 32.5 LYM% % 5.1 MONO% % 0.6 EOS % % 0.4 BASO % % 2.5 LUC% K/ul 2.1 NEUT.abs K/ul 1.2 LYMP.abs K/ul 0.2 MONO.abs K/ul 0.0 EOS.abs K/ul 0.0 BASO abs 0.1 LUC abs 0.3 MACRO% 0.8 MICRO % 0.6 HYPER% 1.3 HYPO % 0.6 MICRO%/HYPO% K/ul 254 PLT fL 7.9 MPV תודה וחג חנוכה שמח
הספירה תואמת את מה שרשמת אודות הטיפול את מקבלת. האימורן בא לידי ביטוי במספר הכדוריות הלבנות. כל השאר תקין לגמרי. התלונות שלך לא מוסברות ע"י הספירה.
ראישת כל, תודה רבה על המענה המהיר! שנית, עד לפני ששה חודשים לקחתי מינון של האימורן 125 מ"ג- אך סבלתי מבחילות ולכן המינון הורד ל- 100 מ"ג. במשך ששה חודשים אלו לא עברתי בדיקות דם. אך בבדיקת הדם לפני חצי שנה הכדוריות הלבנות עמדו על 4.8. האם יש צורך לעקוב אחר הירידה בצורה תדירה יותר? או שתשובה היא בטווח הנורמה ואין התוויה יותר מחמירה במעקב אחר בדיקות הדם. תודה,