חשד לתלסמיה מינור
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בעקבות ספירת דם של בני אלון בן 1.7 רופאת המשפחה מסרה לי כי יש חשד לתלסמיה מיינור, להלן ממצאי הבדיקה: Wbc 12.4 Rbc 5.0 Hemoglobin 11.4 Hemoatocrit 34.1 Mcv 69.0 Mch 22.9 האם טענת הרופאה נכונה? כמו כן הנל טענה כי אין צורך בטיפול מיוחד או דאגה אלא רק בדיקות גנטיות לקראת הריון של בת הזוג, רופאה נטספת בעת ביקור במוקד אמרה לי בנחרצות כי ילדים בעלי תלסמיה מיינור רגישים וחלשים מהרגיל, האומנם? האם חשד זה יכול להתבטל לאחר בדיקה מתאימה יותר של רופא המטולוג? תודה מראש, קרן
א. רשמת רק חלק מהספירה ולכן לא ניתן לבחון את השאלה. רשמי את הספירה במלואה וכן את הספירות שלך ושל האבא. ב. ילדים עם תלסמיה מינור אינם חלשים ואינם רגישים... מידע בנושא תלסמיה תמצאי באתר העזר http://hematology.netai.net/