בילירובין גבוה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב תודות לך אתה איש נהדר. יש לי בילירובין גבוה 5 ב''י .וישיר 0.6 ועליה באינזימי כבד עשיתי ביופסית כבד וMRCP וקולונוסקופיה והכל תקין . בנוסף אני בברור בהמטולוגיה עקב המוליזה קלה. הבעיה שכל הזמן אני בגוון צהוב בעיניים ובפנים ולעיתים זה לא מאפשר לי לצאת לרחוב. מה עוד ניתן לעשות? תודה רבה לך פרופסור .. .
האם ידועה סיבת ההמולזיה הכרונית שלך ? אולי לאחר שתהיה אבחנה אפשר יהיה להציע פתרון. בינתיים ? קשה להעלים צהבת כזו, וכיון שהיא לא מזיקה (למעט הבעיה האסטטית) גם לא מטפלים בה בד"כ אלא בסיבה להיווצרותה. אבל.... אולי חשיפה לאור פלורוסנטי (כחול) יכולה לעזור... (כמו שעושים לתינוקות לאחר הלידה). נסה לברר במרפאה מה דעתם על כך. איני פרופסור...