עירוי ivig
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אני סובלת מהפלות חוזרות. עד עכשיו 11. כמובן שהכל נבדק ולא נמצאה סיבה להפלות הללו. אני מטופלת במחלקה להפלות חוזרות בשיבא. לאחר שמוצו כל הטיפולים האפשריים, קלקסאן, סטרואידים, פרגניל. הוצע לי טיפול נסיוני בעירוי אמינוגלובולינים. ידוע לי שלא הוכחה יעילות הטיפול בבעיה כמו שלי, אך עם זאת ישנן לא מעט נשים במצבי שזה עזר להן והצליחו למנוע הפלה נוספת. נשלחתי לבדיקות לפני מתן העירוי של מצב האמינוגלובולינים בגופי, לראותהאם בכלל אני יכולה לקבל את הטיפול. נאמר לי שאם יש חוסר באחד מהם אסור לקבל את העירוי מחשש לתגובה אנפילקטית. ביצעתי את הבדיקות והתור שלי למרפאה הוא בעוד שבועיים.... Ige יצא מעט גבוה אבל להבנתי זהו נוגדן שקשור באלרגיות אני סובלת מאלרגיות בעונות מעבר כך שכנראה זה גבוה כי אנחנו עכשיו בעונת מעבר. Igg4 יצא נמוך מאוד, 3mg/l, המינימום במעבדה צריך להיות 39. iga, igm,igg1,igg2,igg3 כולם יצאו תקינים בטווח הנורמה. האם תוצאת הigg4 הנמוכה מעידה על כך שלא אוכל לקבל את הטיפול?
לדעתי זו לא מניעה מלקבל IVIG. הכוונה של האמירה ההיא היתה לחוסר ב- IGA.