בדיקות לנשאות תלסמיה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בן 32, אישתי נשאית בטא תלסמיה מינור, אני ממוצא עיראקי והונגרי ואישתי ממוצא תורכי ואשכנזי. כחלק ממערך בדיקות גנטיות נשלחתי לבצע בדיקות גם כן. להלן התוצאות: המוגלובין A2 - 3% המוגלובין F - קטן מ0.5% המוגלובין - 14.8 MCV - 88 MCH - 29.1 RDW - 12.4 RBC - 5.09 האם תוכל להסביר לי מה אומרות התוצאות והאם צריך לבצע בדיקה נוספת להמשך בירור? כמו כן לא נעשה בירור ברזל, אך אין מחסור בחומצה פולית ובB12. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
אם מישהו היה גם קצת חושב לפני שמזמין בדיקות כמו אוטומט היה רואה שהספירה לא מתאימה לתלסמיה ... ושאין בכלל צורך בבדיקה כלשהי.