תשובה חיובית לביקות גנטיות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 38. לפני 11 שנים עברתי DVT ברגל. לאחר אירוע זה התחלתי לקבל קומדין. לאחר שנה הפסקתי בהמלצת הומטולוג. התוצאה - PE לאחר שלושה חודשים. מאז מטופל קומדין. מאוזן בסביבות 2.7 . ביצעתי בדיקות גנטיות לפני שבועים והיום קבלתי תוצעות: FACTOR V G1691A - NORMAL FACTOR II G20210A - NORMAL BETA2 GPI IGG - 145 HIGH POSITIVE BETA2 GPI IGM- 113 HIGH POSITIVE CARDIOLIP. IGG - > 160 HIGH POSITIVE CARDIOLIP. IGM - 18 NEGATIVE מהיא משמעות התוצאות? תודה מראש
זה לא גנטי ובודאי בדקו זאת גם לפני 11 שנים (LAC, לופוס אנטיקואגולנט, אנטי פוספוליפידים וכיו"ב). זה גבוה מאד וזה משמעותי וטוב שאתה מקבל קומדין. מידע בנושא תמצא בתשובות קודמות וכן באתר העזר http://tinyurl.com/cn6y2bp
אני מתנצל אבל האם אתה יכול להסביר בקצרה מה זה APLA ומה חומרת הבעיה. תודה מראש