B12גבוה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 50, לאחר אירוע קריש דם בעורק הלינגולה באפריל, לא בעיות קרישה קודמות. מטופלת בקומדין.בבדיקות המטולוגיה לאחרונה נמצאה המוליזה קלה וויטמין B12 גבוה(980). מאז האשפוז בלוטת לימפה מוגדלת בצוואר ("קשר לימפה סביב 1 ס"מ במשולש אחורי משמאל שנראה במבנה תקין ב U.S. . מאז האשפוז יש לי מעין זרמים חמים לפרקים בצד ימין של הקרקפת ומאתמול- כאב, כמו זרמים חמים בקצות אצבעות קטנות ברגל שמאל. עיקר שאלתי - מה משמעות ה B12 הגבוה לאור מצבי? בתודה מראש
עורק הלינגולה ? בריאות ? איני יודע מה המשמעות של זה אצלך ואין לי כל נתונים שאני יכול לבחון בהקשר זה. B12 יכול להיות גבוה בגלל נטילת הויטמין... וכן יכול להיות גבוה במצבים בהם יש עליה של מספר הכדוריות הלבנות. זה, תיאורטית, יכול להיות קשור למה שעברת, אבל לא רשמת את הספירה כך שאיני יכול לבחון אותה.
תודה על תשובתך. קריש הדם נצפה בכניסה לריאה השמאלית. איני נוטלת ויטמינים והספירה שלי היא 980. תודה