פקטור 5 ליידן הריון ופרוגסטרון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 31,הריון ראשון שבוע 5 לאחר איקקלומין+אוביטרל+הזרעה. אני סובלת מהשמנת יתר ונשאית לפקטור 5 ליידן הטרוזיגוטי. ללא DVT PE או הפלות בעבר.הקרישיות יתר נבדקה לפני התחלת גלולות עקב אב שעבר אירוע מוחי לפני גיל 50. כמובן שלא נטלתי גלולות מאז הגילוי. עקב שלב לוטאלי קצר אני משתמשת בפרוגסטרון וגינאלי מההזרעה ואמשיך לפחות עד שבוע 8-10. האם כדאי לי לקחת קלקסן בזמן השימוש בפרוגסטרון ואם כן במינון 40 מ"ג פעמים ביום או פעם ביום? הא כדאי לי לקחת כל ההריון או רק לאחר הלידה ? תודה וסליחה על המלל הרב.
א. ברור שאיני נותן הוראות רפואיות טיפוליות מכאן. ב. לא ראיתי בדברים שכתבת אינדיקציה כלשהי למתן טיפול מונע. שוב, כמובן שאיני קובע מכאן אם עלייך לקבל טיפול או לא.