sympactomy

דיון מתוך פורום  ניתוחי לב וחזה

12/06/2015 | 00:25 | מאת: דניאל

שלום אני בן 25 מתכוון לעבור ניתוח להזעת יתר בפנים בו צורבים את החלק התחתון של T1 ו T2 הניתוח כרוך בסכנות של הורנר סינדרום ,אני מרגיש מפוחד ומהוסס אך הבעיה מציקה ומפריעה לי מאוד בחיי היום יום בלימודים בעבודה בכל מקום ואיני יודע מה לעשות ? האם ידוע לך על ניתוחים מסוג זה ,או על מטופלים שעברו ספציפיפת אותו תהליך תודה ?

לקריאה נוספת והעמקה
18/06/2015 | 22:27 | מאת: ד"ר איתן שניר

שלום רב, ניתוחי סימפתקטומיה הם ניתוחים שבהם צורבים את השרשרת הסימפתטית המעצבבת בין השאר את בלוטות הזיעה. הניתוחים נחשבים מוצלחים בעיקר לטיפול בהזעת יתר בכפות הידיים. כאשר מדובר בהזעת יתר בפנים יש צורך בצריבה גבוהה יותר כפי שציינת וכך גם תופעות הלוואי משמעותיות יותר. במצב זה אכן באחוז לא מבוטל עשויה להתפתח תסמונת הורנר כולל צניחת העפעף באותו הצד וכו'. במידה שברצונך להתייעץ תוכל לקבוע תור למרפאת ניתוחי ריאות במחלקתנו בטלפון 03-9376701 לד"ר סאוטה ו/או ד"ר פייסחוביץ. בברכת בריאות, ד"ר איתן שניר.

29/06/2015 | 03:07 | מאת: דניאל

דר שלום אתחיל בתודה לך על התשובה לשאלתי אני מבין את הנתונים היטב של הניתוחים האלו מהמון ביקורים אצל רופאים וכירוגים , והסכנה של ההזעה המפצה שיכולה להיות קשה-עד קשה מאוד , ואף בלתי נסבלת אך בכל זאת ארצה לדעת אם הניתוח כמו שציינת בו עולים מעלה יכול לפתור את בעית הפלאשינג הלא רצוי ב פנים . והאם ישנה תרופה לפתור הבעיה. והאם בוצעו במחלקתכם ניתוחים כאלו בעבר ועברו בשלום . ואם לוקחים את הצד השלילי של המקרה האם ניתן לתקן הורנר אחרי ניתוח שכזה ולחזור לפעילות הרגילה של לפני הניתוח . אודה לך דוקתור מקרב לבי על העזרה .

מנהלי פורום ניתוחי לב וחזה