כאבים שורפים בחזה ובגב
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בן 55 בימים האחרונים כאבים בחזה- שריפה בחזה עם הקרנות לגב מוחמר בתנועה ולפעמים צרבת (אק״ג ובדיקת דם תקינים) רציתי לשאול לגבי בעיה גסטרונולוגית- ראשית אציין כי עברתי קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה לפני שנה ושלושה חודשים (שתיהן היו תקינות.) האם יכול היות שמדובר פה במצב כלשהו של הקיבה/המעי/הושט שגורם לתסמינים? האם יכל להיות שהתפתח סרטן קיבה או סרטן ושט מאז הבדיקה (שנה ושלושה חודשים) ? סרטנים כאלה יכולים להתפתח בפרק זמן שכזה לאחר בדיקה? האם מומלץ לעשות בדיקות נוספות? תודה מראש
שלום רב, בגיל55 כאבים בחזה/צריבה או שריפה בבית החזה זאת תלונה רצינית מאוד שחייבת בדיקת רופא אנא לך בהקדם להיבדק!