רמת אורובילינוגן גבוה 3 האם התוצאה נחשבת ממש חריגה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני עובד נקיון בזמן העבודה נדקרתי במזריק שהיה זרוק לאחר 10 ימים הלחתי לרופאה המשפחה עשיתי בדיקת דם לזהומים ושתן כללי הכל היה תקין גם תפקודי הכבד תקינים חוץ מאורובילינוגן היה 3 בשתן השאלה האם התוצאה הזו מעידה על זיהום כבד שנדבקתי ועדיין לא הופיע בדם ועד כמה התוצאה חריגה
תודה רבה שאלה אחרונה האם האורוביליוגן עושה צהוב בעניים ועור
האורובילינוגן עצמו לא עושה צהבת או צהוב בעיניים- הימצאות רמות גבוהות של אורובילינוגן בשתן עלולה להצביע על קיומה של מחלת כבד - כגון שחמת או דלקת כבד נגיפית - או על קיומה של מחלה הגורמת להמוליזה (הרס של תאי הדם האדומים). כאשר חולים בצהבת, אך לא מוצאים אורובילינוגן בשתן או שרמתו בשתן נמוכה, עלול הדבר להצביע על חסימה של דרכי המרה