שתי בדיקות דם אחרונות מראות TSH גבוה מעל הנורמה
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אלעד, בן 30 בלי מחלות רקע. לפני חודש וחצי עשיתי בדיקת דם אחרי שהרגשתי עייפות מתמשכת חוסר ריכוז והתכווצויות שרירים קלים ברגליים. התוצאות היו בסדר חוץ מרמת TSH של 4.6 שהיתה באדום. הרופא ביקש ממני לבוא אחרי חודש ולעשות עוד בדיקה, הפעם היא יצאה 5.2. בלי שום בדיקות נוספות הוא רשם לי יוטירוקס 50 לקחת שישה ימים בשבוע כל בוקר. השאלה שלי היא האם אין צורך בבדיקות נוספות? האם הכדורים יעלימו את כל הסמפטומים? הבנתי שלוקחים את הכדורים לכל החיים. תודה!
שלום אלעד בדיקות הtsh הן גבוליות , לא ממליצה טיפול בשלב זה , יש גם לבדוק ft4. Tpo. ולשקול us של התריס , בדרך כלל יש לטפל ב tsh מעל 10 . לכן , ממליצה לחזור לרופא , להשלים בדיקות דם ומעקב , אין להחליט על טיפול לכל החיים על סמך הבדיקות ששלחת . יום נעים ובריאות