לחץ בראש..................

דיון מתוך פורום  מחלות עיניים במבוגרים

03/12/2020 | 19:05 | מאת: ס

שלום, בת 46, רזה, בריאה ולא מעשנת. מחודש אפריל יש לי לחץ בראש אפשר להגיד יום יומי באיזור הגולגולת, מאחורי האוזן, לא רחוק מעצם האפרכסת, הלחץ הוא בחצי הראש הימני , עברתי סיטי מוח והוא תקין, פה ולסת תקין גם, קראתי בפורומים שאולי יש לי בעיה בעיניים שגורמת ללחצים בראש, רופאת עיניים אמרה שתקין ושלחה לבדיקת שדה ראיה. האם ייתכן שהלחץ באמת מגיע מהעין, איזה הפרעות/מחלות בעין גורמות ללחץ בראש? בנוסף אני מרכיבה משקפיים לראיה מרחוק אך גם בקריאת ספרים מקרוב הראיה כבר לא חדה ב100 אחוז, נראה לי שקצת ירדה. אני לא מסתובבת עם משקפיים במשך היום אלא מרכיבה רק בצפייה בטלביזיה, האם בגלל שאני לא מסתובבת איתם כל היום/ לא ביצעתי בדיקת ראייה כבר 3 שנים ואולי צריכה מספר שונה, כל זה יכול לגרום בעצם ללחץ בראש?

לקריאה נוספת והעמקה
03/12/2020 | 19:11 | מאת: ס

לבדיקת שדה ראיה תהיה תשובה בעוד שבוע מהיום.

שלום רב, לחץ גבוה בתוך העין עשוי לגרום לכאבי ראש. אך בבדיקת רופא עיניים הלחץ נבדק כך שאם אין לחץ גבוה בעין זה לא המקור לכאבי הראש. בנוסף , ניתן לפעמים לראות בעין סימנים לגורמים אחרים לכאב ראש שמקורם במוח - גם זו בדיקה שמבוצעת אצל רופא עיניים מומחה. בריאות שלמה

07/12/2020 | 10:09 | מאת: ס

תודה לך, הייתי כפי שכתבתי אצל רופאת עיניים שכאמור אמרה שהכל תקין ושלחה לבדיקת שדה ראיה שאת תוצאותיה אני אמורה לקבל ביום רביעי הזה, ככל הנראה הבעיה היא נוירולוגית. נוירולוג שלח לבדיקת סיטי שהיא תקינה ואמר שכנראה נתפס שריר או עצב בין הצוואר לגולגולת, אולי שריר לחוץ וזה מה שגורם לי ללחצים באיזור האוקציפיטל שבראש. איך בבדיקה שעשתה לי רופאת עיניים היא לא ראתה שיש לי בעיה עצבית במוח ואמרה שהכל תקין? בדיקת שדה ראיה יכולה לאשר שאולי יש לי בכלל בעיה בארובת העין, בתחתית העין שזה מה שבעצם גורם לי ללחצים בראש ואולי בסוף זו לא בעיה נוירולוגית בכלל?

מנהל פורום מחלות עיניים במבוגרים