PVD המשך שאלה וחידוד ותסמינים נוספים

דיון מתוך פורום  מחלות עיניים במבוגרים

04/06/2020 | 11:11 | מאת: דני

שלום, בסמוך להופעת הפלוטרס pvd אני חש גם 1. רגישות לאור 2.הילות גדולות סביב מקורות אור בלילה, מחלק ממקורות האור אני רוצה הילות ומאחרים - כמו נורות לד "קרניים" מופצות - דבר המקשה על הנהיגה בלילה. 3.ראיית התנפצות קרני אור ממשטחים מחזירי אור 4. ראיית לילה ירודה 5. ראייה כפולה קלה בקווים אנכיים 6. הפרשה קלה בצבע לבן בצדי העיניים על במשך היום. מלבד הpvd שהתגלה. יש לי גם אסטיגמטיזם רגיל מהילדות (קרטוקונוס נשלל על ידי צילום טופוגרפיית קרנית). עברתי גם בדיקת oct שיצאה תקינה (הבדיקה הייתה לבדיקת הpvd - תקינה פרט לפלוטרס). האם יתכן ושני הרופאים שביקרתי אצלם פספסו דבר מה? התסמינים שאני חווה דומים לפי הכתוב לקטרקט או ליוביטיס.

לקריאה נוספת והעמקה
04/06/2020 | 13:48 | מאת: דני

האם פשוט להניח לדבר דוקטור ופשוט לסמוך על עשרות שנים המצטברות יחד של שני רופאי העיניים שהייתי אצלם שלא מצאו דבר פרט לpvd? אולי עשיתי טעות בכך שהדגשתי במיוחד את בעיית הפלוטרס בביקורי אצל הרופאים ולא הדגשתי במיוחד את יתר הבעיות? האם זה יכל למנוע את האבחנה והטיפול? האם ללכת לרופא שלישי בשביל המרחב הסטטיסטי? אני אובד עצות. תודה.

דני שלום, אני מצטער לשמוע שאתה אובד עצות, אני מציע לקבל חוות דעת מומחה במסגרת מרפאת מומחי רשתית לדעתי שם תקבל את הפתרון המקיף ביותר לבעייתך, בברכה

ראה תשובתי מטה

מנהל פורום מחלות עיניים במבוגרים