בקשה לעזרה בהרזייה-דחוף!

דיון מתוך פורום  אימון, כושר גופני ותזונה

22/05/2002 | 20:05 | מאת: אלון

אני בן 22.5 ומאוד רוצה לרזות. שוקל מעט מעבר לנדרש, ויש לי מבנה גוף רחב יחסית. אני חושש שהבעיה תורשתית בעיקרה כי אני אוכל סביר יחסית אבל עדיין נשאר מלא. שני הורי מאוד שמנים ואני נרתע מלהגיע למצב זה. מאז שאני בצבא עליתי כ-8 קילו ואני רוצה להוריד אותם. אני חושב שהדרך היחידה היא לעסוק בספורט אבל גם שם יש בעיה: אני לא מסוגל לבצע תרגילי בטן סטנדרטיים וזו הבעיה העיקרית שלי כי אני לא סובל את הכרס שצמחה לי. חשבתי להשיג מכשיר אימפולסים לבטן אך איני יודע אם זה יעיל. שמעתי גם על כדורים להרזיה "אפולו און" לגברים, אך גם איני מכיר את יעילותן. בבקשה אם תוכלו לתת לי כמה עיצות, כי אני כבר חסר אונים ומפחד להגיע לדרגת השמנה כמו הוריי.

לקריאה נוספת והעמקה
22/05/2002 | 22:10 | מאת: קרן

היי אלון, אם אתה מעוניין להוריד במשקל, כדאי שתתחיל קודם כל מפעילות אירובית כמו הליכה יום יומית של כחצי שעה בקצב בינוני ובהדרגה בקצב מהיר יותר, אולי אפילו ריצה. יש המון סוגים של פעילויות: אופניים, שחיה, ריצה וכד'. אם אתה אומר שאתה אוכל באופן סביר אז רק פעילות אירובית תגביר את חילוף החומרים ותגרום להרזיה. בקשר לבטן- שמעתי שהמכשירים האלה לא באמת מפעילים את השריר אז חבל על הכסף. ומה זאת אומרת אתה לא מסוגל לבצע תרגיליבטן? יש לך איזושהיא בעיה בגב? אני לא מאמנת כושר אבל אני בטוחה שאפשר למצוא תרגילים שמתאימים לך ובקשר לכדורים- בשום פנים ואופן לא!!!! זה מסוכן, לא יעיל , וגם אם תרד במשקל סביר להניח שתעלה הכל ברגע שתפסיק(עם עודפים כמובן) אם אתה צריך אפולו און בשביל משהו אחר... עדיף שתיקח ויאגרה! :-))) בהצלחה

23/05/2002 | 08:01 | מאת: אריה

לידיעתי גורם חשוב להרזיה מעבר לכושר........מודעות למזון שהינך אוכל. כל מזון נמדד בערך קלורי ומה שאתה צריך לברר כמה קלוריות אתה צריך לצרוך ביום. (כמובן לא לשכוח שתקבל באתו ערך קלורי את כל אבות המזון שאתה צריך). מזכיר לי סיפור שאמא אומרת שהילד לא אוכל כלום. במבה, חטיפים וממתקים לדעתה אינו אוכל לכן הילד לא אוכל כלום. סיפור נוסף שנתקלתי שאחד לא מבין למה הוא לא יורד במשקל למרות שאוכל כל היום סלט. ואיזה סלט הוא אוכל? סלט מיונז, סלט חומוס, סלט חצילים וכו'....... אמנם נתתי דוגמאות בהומור, אבל הן אמיתיות ומה שאני מזכיר לך שלא דוקא כמות אכילת מזון משפיע על ירידה במשקל, אלא הרכב ה מזון והערך הקלורי שלו. אריה

23/05/2002 | 07:38 | מאת: ירון פישר

מה זה "אוכל סביר" ברשותך? כמה ארוחות ביום? מה הרכב המזונות? כמה אתה פעיל? רוטינה של אימון כוח ואימון משקולות היא חיונית להרזיה, או שאתה מעדיף לשחק סקוואש שלוש פעמים בשבוע?

23/05/2002 | 10:44 | מאת: אלון

עד הצבא תמיד בד"כ הייתי שומר על כושר, רץ או מתאמן בחדר כושר. הבעייה שעכשיו אין לי זמן למסגרת זו כי אני בצבא. אני משתחרר עוד כשלושה חודשים ומתכוון לקחת עצמי בידיים. הבעיה העיקרית זה הבטן. אני נוטה להשמין שם וקשה לי מאוד לבצע תרגילי בטן רגילים,כי אני מרגיש בחילה אחריהם. הייתי רוצה לדעת אם יש תרגילים לבטן שיתאימו לי יותר. באשר לאוכל,אני משתדל לא לזלול הרבה, אבל אני מאוד אוהב מתוקים וקשה לי להימנע מהם לפעמים. אני משתדל לאכול יותר מרקים וסלטים,אבל שוב, בצבא אין את האפשרות לבחור תמיד מתי ואיך לאכול. בעקרון אני חוטף פה ושם, ורק בבית אוכל בצורה מסודרת יותר,אבל עדיין אוהב לנשנש. השאלה העיקרית שלי היא האם המצב גנטי ודבר לא יעזור,או שבעזרת אימון כלשהו אוכל להוריד את הצמיגים האלה?

מנהלי פורום אימון, כושר גופני ותזונה