לירון

דיון מתוך פורום  אימון, כושר גופני ותזונה

04/05/2002 | 21:07 | מאת: רויטל

הי ירון, הבוקר (בוקר - שים לב לאי-פשטידיות !!) יישמתי לראשונה מאז יום שלישי את תוכניתי (תוכניתנו ?!) החדשה. פשוט עד עכשיו הייתי תפוסה (ועוד יומיים עצלנית). היה ממש ממש כיף, אולי גם בגלל ההפסקה - הספקתי "להתגעגע" למכון. עשיתי כל מה שסיכמנו + הוספתי לסופר-סט של סקוואט/זוקפי גב גם את הסקוואט עם הפיסוק היותר רחב, שמצאתי שנשאר בחוץ. אגב, מה עם התרגיל לכתפיים בישיבה שעשינו בסוף ? גם הוא נותר לו בחוץ. עוד שאלה - 15 חזרות סקוואט לא מזיזים לי יותר מידי (אפילו לא בסט הרביעי) - איך להקשות ? עוד משקל על ההחזה או שיש דרכים אחרות ? בכל מקרה הפעם עשיתי מתיחות אלף-אלף ונראה לי שכבר מחר, אם ירצה השם, אוכל לחזור למכון. אמרתי כבר תודה ? עכשיו אחותי רוצה גם - מה התעריף ? נ.ב. אני מקווה שאתה לא מתייחס לכל הדבילים שהצטרפו לפורום לאחרונה.

לקריאה נוספת והעמקה
05/05/2002 | 08:24 | מאת: ירון פישר

קבלי ח"ח יש על מי לסמוך במדינה הזאת. לגבי הפרונט סקוואט - את יכולה להוסיף משקל , או טרי סט של פרונט סקוואט רחב, צר ומכונת מרחיקים מקרבים, או סופר סט של לחיצת רגלים בפישוק רחב ופרונט סקוואט פ רחב כפול שניים, ואז סטים של לחיצת רגלים פ צר ופרונט סקוואט צר. לגבי התרגילים שנשארו בחוץ: לחיצת כתפים, חתירה עם מוט לצוואר - תרגילים אלטרנטיביים לפלג גוף עליון. תחליפי אותם מדי פעם בפולי עליון וחתירה לבטן. כמה זמן לקח לך כל הסיפור? לא לשכוח "לעדכן" משקל מדי פעם - לפי חזרה אחרונה מאמץ מירבי.

05/05/2002 | 15:47 | מאת: רויטל

ו'גה ו'גה ו'גה, כשאתה אומר "פרונט סקוואט" אתה מתכוון לסקוואט רגיל (צר) ? כשאתה אומר "פרונט סקוואט רחב" אתה מתכוון לסקוואט עם הפיסוק היותר רחב, עקבים לצדדים? שו מכונת מרחיקים מקרבים ? עשינו את זה ביחד ? לא הבנתי כלום (מקווה שאני לא הורסת את הח"ח...). לא טוב שהוספתי סקוואט עם פיסוק רחב (פרונט סקוואט רחב ?!) לסט הזוקפי גב/סקוואט רגיל (אה, פרונט סקוואט צר ??!!!!) ? דיברנו על 2 סוגים של לחיצת רגליים (צר/רחב) ? אני זוכרת לחיצת רגליים במכשיר בפיסור שאינו רחב, ותו לא. הלאה, מה זה "פולי עליון" ? זה לא לחיצת חזה, נכון ? מה שיש לי בסט פלג גוף עליון זה לחיצת חזה ומתח/חתירה בעמידה. עוד דבר, גם את התרגיל למקרבי השכמות שכחנו. מצטערת ירון, ככה זה איתנו החובבנים... ;-) כל הסיפור לקח לי, כולל חימום 8 דקות והתברדקות השמורה לנסיון ראשון - שעה. אח"כ כמובן גם עשיתי אירובי. לגבי המשקל - שקוף. תודה, סליחה.

מנהלי פורום אימון, כושר גופני ותזונה