התמכרות לריצה ואיך הפחתה תשפיע עליי

דיון מתוך פורום  אימון, כושר גופני ותזונה

25/10/2018 | 13:20 | מאת: אור

שלום, שמי אור ואני כבר במשך כשש שנים רצה באופן יום יומי במשך שעה...לאט לאט הגעתי למצב שאני מכורה לריצות ולא יכולה לא לרוץ גם כשלא תמיד באלי, למרות שלרוב אני באמת נהנת וזה ממלא אותי. ברמת ההגיון לגמרי ברור לי שהדבר אינו בריא אך פסיכולוגית כנראה קשה לי לשנות את השגרה הזו. ולמה אני בכלל מתכננת לשנות?...גם כי אני רוצה להביא את עצמי להיות "נורמלית" ולעשות כושר כדי לשמור על אורח חיים בריא ולרוץ 3-4 פעמים בשבווע ולא יותר וגם כי החיים העמוסים מקשים עליי להתמיד באופן יומיומי. החשש העיקרי הוא ההשפעה הפסיכולית של החסרון הזה וגם איך זה ישפיע על המראה החיצוני שלי כי ברמת העיקרון אני מאד מרוצה ואני תוהה האם אעלה הרבה במשקל כתוצאה מהשינו. (בת 31)

לקריאה נוספת והעמקה

אור שלום, לגבי ההיבט הפסיכולוגי - לא בהתמחותי. אני בהחלט מסכים שהתמכרות אכן בעיתית, השאלה היא אם ניסית לעשות את השינוי או רק חושבת על כך? אם לא ניסית, ממליץ להתחיל לנסות הפחתה של יום אחד ( רצוי לבחור מראש) וראי את התגובה. פרטי ואשמח לחזור אליך. לגבי החשש למראה החיצוני , איני רואה בעיה כל עוד את ממשיכה להקפיד על תזונה תואמת ( הפחתה תואמת בתזונה). בהצלחה אורי

29/10/2018 | 08:51 | מאת: אור

אז רציתי לעדכן שאתמול לא רצתי, והאמת אני לא מרגישה היבט שלילי כלשהו ואולי אפילו להפך מרגישה מין גאווה עצמית שהלצלחתי להתעלות על זה ומרגישה שזו הייתה החלטה בריאה...מקווה שמכאן לאט לאט אוכל להגיע לכמות מומלצת של שלושה אימוני אירובי ואימון כוח אחד. המון תודה על תשובתך הרגשתי תמיכה בעזרה!

מנהלי פורום אימון, כושר גופני ותזונה