ציפפות עצם וct עמוד שדרה מותני

דיון מתוך פורום  פגיעות ומחלות של ברך וירך

01/09/2020 | 05:42 | מאת: נטלי

אני אמורה לעשות את שני הבדיקות באסותא.יחד ,באותו היום. קודם כול את הצפיפות ואז ישר לאחר מכן את הסי טי. יש לי כמה שאלות- א.האם מותר את שנהם יחד? ב. למה בכלל אני צריכה לעשות כול 3 שנים בערך צפיפות עצם? שולחים אותי בגלל טיפול ארוך טווח בסטראוידים. אבל האם אי אפשר לברר את רמות הסידן וויטמין די ולהמשיך לתת טיפול זה ,ללא צורך בקרינה מיותרת? רוצה לציין שעשו לי ב10שנים האחרונות אין ספור צילומים כי יש לי מחלות וכי עברתי תאונות . המון המון קרינה. ג. ה ct-למה גם אותו? במהלך הסגר של הקורונה בקשתי לדבר עם אורתופד והוא שלח אותי .אני לא מכירה אותו. הסברתי לו שיש לי כאבים חזקים ברגל.כאבים מוכרים שץ,שהחמירו. הם נובעים מכמה דברים- אמגו לי ש.יש לי הקרנה מהפגיעה בעמוד השדרה בנוסף הרופא אבן דלקת מקומית במרכז הרגל בין הברך לירך-מוקד כאב אחר ברגל. ומעל כול זה-יש לי גם פיברומילגיה. האם הצילום לא מיותר?? לציין שראו במקרה בבדיקת emg שנעשתה עבור ענין אחר, שיש ברגל הזו הקרנה מהגב. אז מדוע צריך גם צילום?אי אפשר פשוט להתחיל לטפל וזהו ??? מה דעתך?

לקריאה נוספת והעמקה

בוקר טוב  ממליץ פנייה לרופא המטפל / אורתופד לבירור כל השאלות הנל. אין באפשרותי לענות מדוע שלחו אותך לבדיקות , למה לשתי הבדיקות והאם ניתן לוותר על אחת או שתיהן בברכה דר שניר

01/09/2020 | 18:14 | מאת: נטלי

כן.אבל כמו שרשמתי האורתופד ששלח אותי היה אורתוםד שאני לא מכירה(אין לי אורתופד בשנים האחרונות). זה היה דרך תור טלפוני בגלל הקןרןנה .כלומר הוא לא מכיר אותי ואפילו לא בדק אותי. אני מרגישה שההדק לפעמים רלה מידי על כול ענין הצילומים.הרי זה לא נטול קרינה. ולא מבינה מדוע לא ניתן להסתפק באבחון שאבחנו לי לפני כמה דנים ולהתחיל לטפל?? במיוחד שלאחורה עמו שכתבתי ,התגלתה הבעיה במקרה בבדיקת emg כם. וכנל לגבי הצפפיות עצם-מדוע לא ניתן להסתפק ברמות הויטמים בדם כדי להמדיך ולתת טיפול? אין לי אורתופד.התורמחר .וירח זמן עד שרופא המשפחה שלי יחזןר מחופשה שלו כדי שאתייעץ איתו. מה דעתך דוקטור אז?

04/09/2020 | 04:31 | מאת: נטלי

?

אין ביכולתי לסתור או לשנות החלטת רופא מטפל זה אינו בתחום הפורום בברכה

מנהל פורום פגיעות ומחלות של ברך וירך