אין לילה שלם אף פעם ..מתיש

דיון מתוך פורום  ייעוץ שינה לתינוקות

02/10/2018 | 01:15 | מאת: בלה

הבן שלי בן 8 חודשים פלוס והוא לא פנו של מוצץ אבל כן רק כדי להירדם. בלילה אני קמה לפעמים כל שעה כדי להחזיר לו את המוצץ.לפעמים אני לא קמה מייד כדי לבדוק אם יפסיק "לכתר" אבל זה מתעצם קצת ואז אני נותנת לו. זה ממש קשה לי לא לישון מאז שהוא נולד.אני מרגישה שאין לו שינה עמוקה. אני מנסה שיהיה סדר יום מסודר מאז שנולד.קשה לי כבר.גם כשהוא ישן טוב ביום הוא לא עושה לילה שלם בלי להתעורר בכלל(עם עניים סגורות) גם כשהוא גמור הוא לא עושה לילה שבו אני ישנה 6 שעות רצוף.זה מתסכל אותי. מלמדת אותו לקחת את המוצץ אז הוא לוקח אותו אבל שם אותו רוב הפעמים הפוך. לא יודעת אם זה בכוונה כי הוא עושה שיניים כך או שפשוט מתבלבל.ולפעמים שם אותו בפה בצורה נכונה. כשהוא עייף הוא מסרב לקחת את המוצץ בידיים טבועה קצת ופותח את הפה כדי אשים לו אותו .אם אני מתעקשת קצת איתו אז הוא בוכה. בלילה הבנתי שצריך לשים בכל פינה מוצץ אבל הא כמעט אף לא עם עניים פתוחות כשהוא מכתר בלילה על המוצץ אז איך יקח אותו לבד ? אוף אני ממש עייפה והגב שלי נגמר מזה.

לקריאה נוספת והעמקה
02/10/2018 | 07:39 | מאת: בלה

הבן שלי בן 8 חודשים פלוס והוא לא פנט של מוצץ ,אוהב אבל במהלך היום אם הוא רגוע אני יכולה לא לתת לו יזרום אבל מן הסתם יקח בכיף גם אם אתן לו אבל כן כדי להירדם כן חייב בלילה אני קמה לפעמים כל שעה כדי להחזיר לו את המוצץ.לפעמים אני לא קמה מייד כדי לבדוק אם יפסיק "לכתר" אבל זה מתעצם קצת ואז אני נותנת לו. זה ממש קשה לי לא לישון מאז שהוא נולד.אני מרגישה שאין לו שינה עמוקה. אני מנסה לעשות סדר יום מסודר מאז שנולד.גם כשהוא ישן טוב ביום הוא לא עושה לילה שלם בלי להתעורר בכלל(עם עניים סגורות) וגם כשהוא גמור הוא לא עושה לילה שבו אני ישנה 6 שעות רצוף. מלמדת אותו לקחת את המוצץ והוא לוקח אבל שם אותו רוב הפעמים הפוך. לא יודעת אם זה בכוונה כי הוא עושה שיניים או שפשוט מתבלבל.ולפעמים שם אותו בפה בצורה נכונה. כשהוא עייף הוא מסרב לקחת את המוצץ לבד .הוא פותח את הפה כדי שאשים לו אותו .אם אני מתעקשת קצת איתו ...הוא בוכה. קראתי שצריך לשים בכל פינה מוצץ אבל הוא כמעט אף פעם לא עם עניים פתוחות כשהוא בוכה או מכתר בלילה על המוצץ, אז איך יקח אותו לבד ? אוף אני ממש עייפה והגוף שלי נגמר מזה. חוץ מזה אני בכלל לא בטוחה שזה המוצץ הבעיה.לא יודעת לשים אצבע על זה.לרוב נדמה לי שזה כן בגלל זה.אבל לפעמים כמו היום מרגיש לי שמשהו אחר.אני מבולבלת ולא מבינה למה כל כך הרבה קימות לילה הוא עושה. אגב אני מנסה דייסה ..אז בפעם הראשונה זה עבד אבל לא ידעתי אם זה באמת בגלל זה.למחרת כמובן חזר לשגרה,כל שעה שעתיים קמתי. אני ממש מתוסכלת לא לישון.אני בן אדם שחייב לישון לפחות 6 שעות רצוף. קשה לי גם אם אני מנסה לקבל את העובדה הזו באהבה ולהסתגל לזה..לא תמיד מצליח לי.אשמח לעזרה או טיפים .תודה מראש

הרבה פעמים התעוררות של תינוק בלילה (מתחיל סביב גיל 4 חודשים) היא סתם התעוררות קשקוש ען עצמו מוציא קולות מקשקש נשמע כאילו מקטר אבל הוא לא. זמן זה ויכול לקחת גם שעה שמתעסק עם עצמו ולא זקוק לך. את שומעת אותו וניגשת אבל יש מצב שלא היה צורך. תנסי לא לגשת אליו אלא אם ממש מתחיל בכי ורז תמתיני דקה של בכי לפני שאת ניגשת. דקה על השעון. ואם מפסיק באמצע הדקה מתאפסת. את תמצאי שלרוב הוא יכול להסתדר לבד ולא זקוק לך. לגבי המוצץ אם לו לא מפריע לשים הפוך תעזבי אותו כך. אם יפריע לו הוא יהפוך לבד. החל מגיל 8 חודשים תינוק יכול ללמוד להכניס המוצץ לבד לפה. הכי טוב תרגול במהלך היום אבל אני מבינה שלא לוקח מוצץ אז לקראת השינה אפשר לשחק איתו דקה לתת לו ביד שיכניס לפה לבד ואחרי שמכניס להוציא לו מהפה ושוב להגיד לו ליד. ממש משחק קטן לפני השינה.

02/10/2018 | 14:12 | מאת: בלה

היי הוא יודע לקחת את המוצץ לבד ובאמת שאת צודקת לגביו כי היום למשל שוב שם אותו הפוך השארתי אותו ככה ואז ראיתי שהיה בפה שלו בצורה הנכונה.אני מעכשיו נותנת לו ביד את המוצץ .ישר בלי להתפשר. לגבי הלילה אני לא מרגישה שהוא מקשקש עם עצמו אלה זקוק לעזרה.נראה לי.כשאני לא מרגשת אליו הוא פשוט מתחיל לבכות ואז ניגשת.אנסה את העניין של דקה.מקווה שזה יעזור. ואגב מגיל לידה הוא ככה.לא מגיל 4 חודשים תמיד היה כך.

תנסי לחכות ולא לגשת מיד. אם הוא איתך בחדר בגיל זה מומלץ להעביר לחדר משלו.

מנהל פורום ייעוץ שינה לתינוקות